Tuesday, June 3, 2008

meme of quirks (or are they?)

These are the rules:
1. Link the person(s) who tagged you…Ceedy
2. Mention the rules on your blog
3. Tell about 6 unspectacular quirks of yours...
4. Tag 6 following bloggers by linking them…
5. Leave a comment on each of the tagged blogger’s blogs letting them know they’ve been tagged..
here goes teh quirks...

1) When my computer slows down, I scold her and call her gaalis... Sme times, I even beat my home pc...yeah yeah - case of domestic violence, i know :P
2) I talk to my bike when I ride.
3) I keep forgetting things... and can forget anything at the drop of the hat. This hv landed me in sopu quieta lot of times.
4) Like connecting unrelated ideas and concepts to create a funny situation. Sometimes results in atrocious PJ's which even surprises me sometimes. (picked straight from Ceedy - this is something I share with him)
5) I usually never talk whn I take the first bite of the food - I let myslef seduced by the taste buds.
6) I have to have at lest some junk jwellery on me all teh time... chains, rings, bracelets... chances ar ethat you will never find me without some thing or otehr on me :-D

now, itz my turn to tag - I tag Preetz and Ashu :-D

(Totally adidicted to Jaane Tu Mera Kiya Hai, Kabhi Kabhi Aditi Zindagi and lazy lamhe and Azhiyilae from Dhoom Dham - amazing songs... Ada is also not at all bad... )

24 comments:

Preeti said...

Awesome! Talkin to ur bike...i told u that u r crazy ritE??? dint i??? and u actually asked me y! :P hehehe....

i can never shut up...even when im eating...that may make mr bad company...but if i shut up im not too nice :D

P.S: Yaaay! Im the first to comment! :D

Ashu said...

surely i would take up XH, meanwhile ur dedications pls :)

~ ॐ ~ said...

hmm... nice to know a li'li more :)

Talking to the bike :) like I talk to my car :)

priya said...

A real bike rider huh;)

♥bμşγ-ŵŗϊŧēŕ♥ said...

Haha! I've had a field time laughing at guys who talk to emselves while riding. That used to be my entertainment on the way to school. :D

and like preeti, i always talk, irrespective of what am doing. lol.

:))

ceedy said...

hehe

do you also sleepwalk?...and talk to invisibles....

@ #4 - we will have a ball when we meet :)

thanks for taking it up!

sonia said...

I like eating cereal with yogurt and sprinkled with honey. Quirk? No, I say:)

Joy said...

While driving, I used to talk not to my car but react to situations like the car before not moving when light turns green or someone not giving me way to pass etc etc. This used to amuse my friends a lot. Next time your compu slows down, take aarti. She might behave :) :) :)

Macadamia The Nut said...

Totally identify with quirk #3!! I sometimes walk into a room and then go "Uh, what am I doing here btw?"
;)

d SINNER!!! said...

huh...

makes me remmem i gotta do this as welll....

ok...talkin to ur bike...hmm...passionate enuf...:)

gunj said...

i have a bad habit of forgetting as well!!

Red Phoenix said...

Noop - I do the same with my bike and car "U don't die on me baby" "That's my girl.. Good overtaking" etc...

PS: Seems like u've started to follow the "Today's songs I loved hearing the most" format.... Good goin xh.....

vEENs said...

well..didya forget... u have a name for everything around u :P

Anjuli said...

your computer is a she?

:)

Meenu said...

you talk to bike!
well i was sure of that :) cos u r crazy of bikes ..
but ur comp is a she ?? why though ??:D

well lovely tag !
take care

ÕHARINIÕ said...

heya! remember me??amazing tag... wanna tag me too??:p... the taste bud thing is starnge. i mean im surprised u actually noticed it...
btw my blogs updated..chk it out n do comment in

Lena said...

your computer is "she"?
Nice tag :)

Cinderella. said...

Fun quirx !

Have you listened to the song 'Pappu can dance' from the Jaanu tu ya jaane na...?

Its awesome too !!

Ria said...

Nice quirks buddy!dint knw tht there r ppl other than me who talk to things around them...he he i hav done the same tag too so u can check it out. :)

rantravereflect said...

:)
ya beat ya pc, n i do thatttttt toooo.. i whack my laptop bigtymmmmmmeeeeeeee.. n trust me, if it's hung, it does get alryte!!!

first bite- heeeee :) i always love the firsts- close my eyes actualllly:)heeeeeeee//

unrelated ideas n puttin them together- tatz how i always think!!!:) heeeeeeeee...

ya're a junkie- booohaaaaa! i'm a born gypsy- we'd gel well xh..
:)

Emaan said...

I keep forgetting things... and can forget anything at the drop of the hat. This hv landed me in sopu quieta lot of times.

i do that too, especially when im drinking milk

--xh-- said...

@preetz: he he he...yeah, u DONT shut up in my company.. :P
@ashu: thnx da
@nm: :) good.. whatz the name of ur car?
@priya: died in the wool :)
@busy_writer: ha ha ha
@ceedy: no sleepwalking for me, bro :) waiting for the moment whn we meet :)
@sonia: ceral and yogurt? sorry, I will pass :P
@joy: ha ha ha.. will try that :)
@MtNuT: ha ha ha
@d_Sinner: you bet... :)
@gunj: :)
@red phonix: ha ha ha.. i too talk that also, man... btw, sorry yaar, did gt that PS: bit.. whatz that u r talking abt - the "Today's songs I loved hearing the most" formet?
@veenzie: yeah yeah.. true :)
@anjuli: yeah, my desktopz a she :)
@meenu: well, if u ask me why though - i dont hv any answer.. my comp is she coz shez a she :P
@harini: he he he... wht is there to b surprized da? am a foodie, na :) go ahead, take up teh tag...
@lena: yeah, my desktop is a She :)
@cindy: yeah.. love those songs :)
@ria: yeah,m will chk it for sure :) u r not alone.. thr r somany of us around here :)
@ RRR: u do that 2 ur lappy too.. :) he he he
yeah, the first is always speacial... so i take time to savour it
yeah, me too think we will gel well... waiting for that :)
@emaan: but u drink milk, rt? u dont make mommy and daddy crzy by not eating and drinking na... thazt good :)

Shruti said...

u may want to add one more here..

"7. I type so fast that I make so many spelling mistakes and I don't even bother to correct them"

:P :P :P

WhatsInAName said...

lol "talking to bike", "scolding the comp" :)
Reminds me of a book I read recently by Jodi Picault - My Sisters Keeper. One of the characters had the habit of naming all electronic devices. Like her fridge was Stella, microwave was Beth etc :))